Często zadawane pytania

1. Kiedy otrzymam zamówiony projekt?

Mail zawierający linki, z których można ściągnąć pliki, wysyłany jest automatycznie, od razu po złożeniu i opłaceniu zamówienia w serwisach PayPal lub Przelewy24. Jeżeli po kilku minutach nie znajdziesz go w swojej skrzynce mailowej, sprawdź foldery SPAM, POWIADOMIENIA, OFERTY i – jeżeli tam również go nie będzie – koniecznie skontaktuj się ze mną MAILOWO, wysyłając wiadomość na adres: lagoshmypassion@gmail.com. Pamiętaj, aby podać numer zamówienia. Jeżeli kupiłaś/kupiłeś projekt jako zalogowany użytkownik, możesz pobrać pliki bezpośrednio ze swojego konta.

2. W jaki sposób mogę pobrać pliki ze swojego konta na stronie www.lgmp.pl?

Po zalogowaniu się do swojego konta zobaczysz menu, w którym trzecia pozycja od góry to pole: „Pliki do pobrania”. Z tego miejsca możesz pobrać zakupione pliki.

3. Pomimo opłacenia zamówienia nie otrzymałam/otrzymałem maila z dostępem do plików. Dlaczego?

Najczęściej powodem jest błąd w adresie mailowym, wpisanym przez Ciebie w chwili składania zamówienia. Ponieważ przy zakupie produktu cyfrowego nie jest wymagane ani podanie numeru telefonu, ani adresu zamieszkania, nie mam żadnej innej możliwości kontaktu z Tobą. Mogę tylko czekać na kontakt z Twojej strony. Dlatego, jeżeli ciągu kilkunastu minut od złożenia zamówienia nie otrzymałeś maila z dostępem do plików, najpierw sprawdź foldery SPAM, POWIADOMIENIA, OFERTY i – jeżeli tam również go nie ma – skontaktuj się ze mną MAILOWO, wysyłając wiadomość na adres: lagoshmypassion@gmail.com.

4. Czy za projekt mogę zapłacić zwykłym przelewem/przekazem pocztowym lub przelewem on-line, z pominięciem serwisów PayPal lub Przelewy24?

Ponieważ sprzedaż produktów cyfrowych, takich jak projekty i e-booki odbywa się w sposób ciągły (24h na dobę i przez 7 dni w tygodniu) można je opłacać WYŁĄCZNIE za pośrednictwem serwisów PayPal (obsługujący również karty płatnicze i kredytowe) oraz PRZELEWY24. W wyjątkowych wypadkach istnieje możliwość płatności zwykłym przelewem/przekazem pocztowym lub przelewem on-line, każdorazowo wymaga ona jednak indywidualnych ustaleń. Jeżeli więc z jakichś powodów nie możesz skorzystać z płatności PayPal/Przelewy24, skontaktuj się ze mną MAILOWO, wysyłając wiadomość na adres: lagoshmypassion@gmail.com. Otrzymasz zwrotny mail, zawierający instrukcję, jak przeprowadzić tego typu operację.

5. Czy kupując projekt otrzymuję nieograniczony dostęp do plików?

Kupując projekt kupujesz komplet plików, a nie dostęp on-line. Każdy plik ma skończoną liczbę pobrań, ustaloną w taki sposób, aby można było zapisać je na kilku swoich urządzeniach. Dlatego po pobraniu KONIECZNIE zapisz pliki na dysku w komputerze/tablecie, na dysku zewnętrznym lub w telefonie.

6. Co robić w sytuacji, gdy nie mogę pobrać zamówionych plików?

Jeżeli z jakichś powodów nie możesz pobrać plików, koniecznie skontaktuj się ze mną MAILOWO, wysyłając wiadomość na adres: lagoshmypassion@gmail.com. Pamiętaj, aby podać numer zamówienia i nazwę projektu.
Otrzymasz link awaryjny, z którego będziesz mogła/mógł pobrać pliki.
Korzystając z linku awaryjnego nie zapomnij o niezwłocznym pobraniu i zapisaniu plików na dysku. Jest to ważne, ze względu na kilkunastodniową trwałość takich linków.
Czasami problem z pobraniem plików wynika ze zbyt małej ilości pamięci w Twoim komputerze/tablecie/telefonie. Upewnij się więc, że masz jej wystarczającą ilość. Pomocne bywa również skorzystanie z innej przeglądarki internetowej.

7. Z powodu awarii komputera straciłam/straciłem wszystkie pliki. Czy muszę kupować projekty kolejny raz?

Oczywiście, że nie Rozumiem złośliwość rzeczy martwych. Jeżeli przytrafiła Ci się taka przykrość, napisz do nas. Zrobię wszystko, żeby pomóc. Pamiętaj, aby kontaktować się MAILOWO, wysyłając na adres lagoshmypassion@gmail.com wiadomość zawierającą niezbędne dane: numer zamówienia lub nazwisko, na które zamówienie było zrobione oraz nazwę projektu/projektów.

8. Czy zakładanie konta na stronie www.lgmp.pl jest niezbędne?

Zakładanie konta nie jest niezbędne, ale w wielu przypadkach bardzo się przydaje. Przede wszystkim, kupując jako zalogowany użytkownik, można bezpośrednio ze swojego konta pobierać pliki. Dodatkowo niektóre promocje wiązane (np. obniżenie ceny na kolejny produkt w promocji pakietowej) dostępne są wyłącznie dla zalogowanych użytkowników (bez tego system nie będzie w stanie naliczyć zmniejszonej opłaty).

9. Mam problem z odtworzeniem filmu – co jest tego przyczyną?

Filmy pomocnicze zapisane są w formacie mp4. Oznacza to, że można je odtworzyć za pomocą każdego programu, obsługującego pliki mp4. Jeżeli film nie odtwarza się prawidłowo, lub w ogóle nie chce się uruchomić, może to oznaczać, że nie został pobrany poprawnie i/lub w całości. Sprawdź wielkość Twojego pliku i porównaj go z wielkością pliku, określoną na karcie produktu. Jeżeli jest mniejsza, może być potrzebne skorzystanie z linku awaryjnego i pobranie pliku raz jeszcze. Sprawdź również, czy masz wystarczającą ilość pamięci w komputerze/tablecie/telefonie, aby móc w całości pobrać film.

10. Mam problem z otwarciem/wydrukowaniem opisu wykonania lub schematów – co jest tego przyczyną?

Opis wykonania i schematy zapisane są w formacie pdf. Jeżeli nie możesz ich
otworzyć lub wydrukować może to oznaczać, że plik nie został pobrany poprawnie
i/lub w całości. W takiej sytuacji skontaktuj się ze mną MAILOWO, wysyłając na adres lagoshmypassion@gmail.com wiadomość, zawierającą niezbędne dane: numer zamówienia lub nazwisko, na które zamówienie było zrobione oraz nazwę projektu/projektów. Wyślę do Ciebie pliki pdf, w formie załączników do maila zwrotnego, dzięki czemu nie trzeba będzie ich pobierać. Jeżeli w dalszym ciągu nie będziesz mogła/mógł otworzyć pliku, konieczne będzie sprawdzenie czy Twój komputer posiada program niezbędny do otwierania plików pdf. A jeżeli będziesz mieć problem z wydrukowaniem dokumentu – sprawdzenie połączenia Twojego komputera z drukarką. Tym jednak musisz już zająć się we własnym zakresie i poprosić o pomoc kogoś, kto zajmuje się serwisem komputerowym.

11. Pobrałam/pobrałem pliki i po jakimś czasie „zniknęły” mi z komputera/tabletu/telefonu. Dlaczego tak się stało?

Na wstępie musimy głośno i stanowczo powiedzieć, że to z całą pewnością nie moja sprawka O ile nie wpuściłaś/wpuściłeś hakera do swojego urządzenia, nikt poza Tobą, nie może usunąć z niego zapisanych tam plików. Czasami zdarza się, że zapisując pliki nie wybierasz miejsca, w którym mają się znaleźć i trafiają one do folderu POBRANE/DOWNLOADS. To stwarza mylne wrażenie, że plik „zniknął”.

12. Próbowałam/próbowałem skontaktować za pośrednictwem Facebooka lub Instagrama i nie otrzymałam/otrzymałem odpowiedzi. Dlaczego?

Portale społecznościowe nie są dobrym rozwiązaniem, jeżeli chodzi o kontakt ze mną. Przede wszystkim, wiadomość wysłana Messengerem na moje prywatne konto, jeżeli nie należysz się do grona moich znajomych, wpadnie do folderu „INNE” i ja jej pewnie szybko nie zobaczę. Poza tym, często rozwiązanie problemu i tak wymagać będzie kontaktu mailowego, więc lepiej od razu zrobić to w taki sposób. To dlatego w mailu, który otrzymujesz zaraz po zrobieniu zamówienia, zamieszczona jest informacja „proszę NIE WYSYŁAJ wiadomości na portalach społecznościowych, nie jestem w stanie na nie odpowiedzieć”

Przewiń do góry

Zaloguj się