Regulamin obowiązujący na stronie La Gosh My Passion oraz regulamin zakupów

Przed dokonaniem zakupów produktów dostępnych w sklepie La Gosh My Passion koniecznie zapoznaj się z poniższym regulaminem. Finalizując transakcję potwierdzasz jego akceptację w pełni.

Na podstawie regulaminu sprzedawane są i dostarczane produkty oferowane na stronie www.lgmp.pl, której właścicielem jest Izabela Jagosz TSC, z siedzibą w Kleczy Dolnej 126C, 34-124 Klecza Górna.

Sprzedawca

  1. Podmiotem sprzedającym towary i usługi na stronie lgmp.pl oraz właścicielem marki La Gosh My Passion jest Izabela Jagosz TSC, z siedzibą w Kleczy Dolnej 126C, 34-124 Klecza Górna.
  2. Kontakt w sprawie reklamacji, odstąpienia od umowy lub informacji handlowej:
    e-mail. lagoshmypassion@gmail.com
    tel. +48 728 939 933, czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00
    adres korespondencyjny – Izabela Jagosz TSC, Klecza Dolna 126C, 34-124 Klecza Górna

Produkty i usługi oferowane za pośrednictwem strony www.lgmp.pl

  1. Projekty dzianin z opisem wykonania, dostępne w formie cyfrowej.
  2. Zestawy do samodzielnego wykonania (DIY), zawierające opis wykonania w postaci wydruków papierowych.
  3. Gotowe, ręcznie wykonane wyroby dziewiarskie.
  4. Publikacje drukowane (zarówno w formie książkowej, jak i broszurowej).
  5. Publikacje elektroniczne (oferowane w formie cyfrowej, bez względu na format i rodzaj plików w jakich zostały utrwalone).
  6. Bilety uprawniające do uczestnictwa w szkoleniach stacjonarnych, warsztatach, spotkaniach dedykowanych.
  7. Kursy on-line.

Sprzedawca oświadcza, że wszystkie książki i inne materiały drukowane są nowe, przedmioty wykonane ręcznie są nowe, wyprane po zrobieniu (chyba, że karta produktu mówi inaczej). Sprzedawca oświadcza również, że jest właścicielem praw autorskich w stosunku do wszystkich, oferowanych na stronie www.lgmp.pl produktów.

Własność intelektualna i prawa autorskie

  1. Projekty (zarówno płatne, jak i te dostępne w formie bezpłatnych tutoriali lub tutoriali z dołączonym opisem) oraz produkty dostępne w Butiku chronione są prawami autorskimi i nie mogą być wykonywane w celu odsprzedaży. Projekty są sprzedawane lub udostępniane bezpłatnie pod warunkiem, że wykorzystywane są do celów niekomercyjnych.
  2. Powielanie w całości lub w części materiałów dostępnych na stronie (tekstów, zdjęć, ilustracji itd.), bez pisemnej zgody jest surowo zabronione. Zakaz dotyczy również powielania, przechowywania w systemie odzyskiwania danych, przesyłania w jakiejkolwiek formie lub za pomocą jakichkolwiek środków elektronicznych, elektrostatycznych, taśm magnetycznych, fotokopii, nagrywania lub udostępniania w jakikolwiek inny sposób, bez uprzedniej pisemnej zgody.

Zamówienia i termin realizacji

  1. Zamówienia na stronie lgmp.pl można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  2. W celu realizacji zamówienia, zamawiający zobowiązany jest podać następujące dane: imię i nazwisko, adres mailowy (dla odbioru produktów w wersji cyfrowej), pocztowy adres dostawy i numer telefonu (o ile jest to niezbędne do otrzymania przesyłki).
  3. Zamówienia na produkty cyfrowe (e-booki, projekty, bilety on-line, dostęp do kursów on-line) realizowane są natychmiast po odnotowaniu wpłaty na konto, lub maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych.
  4. Zamówienia na pozostałe produkty (gotowe wyroby dziewiarskie, publikacje papierowe, zestawy do samodzielnego wykonania (DIY)) realizowane są maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na koncie (chyba, że w karcie produktu podany zostanie inny termin). Przelewy na konto powinny zostać dokonane maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych. Przekroczenie w/w terminu wpłaty może skutkować anulowaniem zamówienia)
  5. Paragony lub faktury przesyłane są drogą mailową lub pocztą tradycyjną, w zależności od wyboru osoby dokonującej zakupu.
  6. Każda zmiana adresu dostawy może spowodować wydłużenie terminu realizacji zamówienia.
  7. Zamówienie uznawane jest za zrealizowane po dostarczeniu produktów na adres wskazany w zamówieniu, bądź na inny potwierdzony przez nas w formie pisemnej (dotyczy to sytuacji, w której następuje zmiana adresu po złożeniu zamówienia). Izabela Jagosz TSC nie ma obowiązku upewniać się, czy osobą odbierającą przesyłkę jest osoba dokonująca zakupu za pośrednictwem strony lgmp.pl
  8. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji zamówienia czy innych spoczywających na nas obowiązków z tytułu zawartej umowy w sytuacji wystąpienia nadzwyczajnych okoliczności, na które nie mamy wpływu. (“Siła Wyższa”). Siła Wyższa obejmuje zdarzenia zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia (co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji) i niemożliwe skontrolowania i do zapobieżenia. W przypadku wystąpienia Siły Wyższej obowiązek realizacji zadań wynikających z zawartej umowy zostaje zawieszony na czas wystąpienia Siły Wyższej. Dołożymy wszelkich starań, aby doprowadzić do zakończenia Siły Wyższej lub by znaleźć rozwiązanie, dzięki któremu nasze obowiązki wynikające z umowy będą mogły być wykonywane pomimo zaistniałej sytuacji wyjątkowej.

Ceny, płatności i koszty wysyłki

  1. Wszystkie ceny podane na stronie lgmp.pl są cenami brutto i nie zawierają kosztów ewentualnej przesyłki. Koszty doręczenia towaru mającego postać fizyczną, każdorazowo prezentowane są w karcie produktu i dołączane są do ceny produktu. Łączna wartość zamówienia obejmuje cenę towaru oraz ewentualne koszty przesyłki.
  2. Dostarczenie produktów w formie elektronicznej oraz świadczenie usługi nie pociąga za sobą konieczności ponoszenia kosztów dostawy.
  3. Płatności za produkty dostępne na stronie lgmp.pl realizowane są za pośrednictwem serwisu PayPal oraz Przelewy24 lub w formie przedpłaty na konto, w formie przelewu tradycyjnego.
  4. Numer konta firmowego, na który należy dokonywać wpłat to: 14 1050 1070 1000 0091 2571 7471. Właścicielem konta jest Izabela Jagosz TSC.
  5. Zamówione produkty dostarczane są na adres podany w formularzu zamówienia za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
  6. Koszty wysyłki uzależnione są od wagi zamówionych produktów oraz miejsca dostarczenia (Polska lub inne kraje UE/spoza UE) i każdorazowo podane w karcie produktu.
  7. Wysyłki „za pobraniem” są możliwe, o ile zostały uwzględnione na karcie produktu.

Zwroty

  1. Będąc konsumentem masz prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym wszedłeś w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
  2. Oświadczenie możesz przesłać: 
    – pisemnie na adres: Izabela Jagosz TSC, Klecza Dolna 126C, 34-124 Klecza Górna,
    – w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: lagoshmypassion@gmail.com
  3. Zwrotom nie podlegają książki z wpisaną imienną dedykacją, produkty wykonane na zamówienie, produkty posiadające formę cyfrową i przesłane on-line, nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Szczegółowo zagadnienie to regulują: art.16 ust.2 pkt 2 oraz art.35 Ustawy o ochronie praw konsumenta z dn.2 marca 2000 r.
  4. Zwrotom nie podlegają również bilety na szkolenia stacjonarne, warsztaty i spotkania dedykowane, w terminie krótszym niż 7 dni przed eventem.
  5. Należności za zwrócone produkty, zostanie przekazana tą samą drogą, jaką dokonana została płatność.
  6. Poniesiesz koszty zwracanego towaru, o ile karta produktu nie stanowi inaczej.

Reklamacje

  1. Reklamacje możesz składać pisemnie na adres pocztowy lub elektronicznie, za pośrednictwem poczty mailowej.
  2. Możesz ją składać w przypadku:
    – publikacja papierowa (książka, broszura, opis) posiada wady drukarskie,
    – wad fizycznych lub prawnych pozostałych produktów,
    – opóźnienia w realizacji lub dostarczeniu towarów lub usług,
    – nieprawidłowych danych na fakturze lub paragonie.
  3. Reklamacja powinna określać przyczynę jej złożenia.
  4. Reklamacja rozpatrzona zostanie w terminie 14 dni od daty jej złożenia.

Dostępność produktów

W przypadku braku czy niedostępności zamówionego towaru poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo bądź telefonicznie. Jeżeli dokonałeś płatności, a my nie będziemy w stanie dostarczyć Ci produktów w satysfakcjonującym terminie (innym niż standardowy termin wysyłki), niezwłocznie zwrócimy należność taką samą drogą, jaką została dokonana.

Forma komunikacji pisemnej

Obowiązujące przepisy wymagają, by część komunikacji i przekazywanych informacji odbywała się w formie pisemnej. Dlatego korzystając z naszych usług zgadzasz się, żeby komunikacja odbywała się głównie w formie elektronicznej. Skontaktujemy się z Tobą poprzez e-mail lub dostarczymy Ci informacje poprzez ich publikację na naszej stronie internetowej www.lgmp.pl

Zawierając umowę, zgadzasz się na komunikację z nami drogą elektroniczną i przyjmujesz do wiadomości, że wszystkie umowy, zawiadomienia, informacje i inne komunikaty, które oferujemy drogą elektroniczną spełniają wszelkie wymagania prawne dotyczące sposobu komunikacji.

Polityka prywatności i bezpieczeństwa

Aby dokonać zakupu na stronie www.lgmp.pl konieczne jest zaakceptowanie stosowanej przez nas polityki prywatności i bezpieczeństwa. W każdej chwili możesz zapoznać się z nią klikając tutaj.

Prawo do zmiany regulaminu

Przysługuje nam prawo do poprawy i zmiany niniejszego Regulaminu zakupów w dowolnym czasie. Dokonując zakupów na stronie www.lgmp.pl akceptujesz Regulaminu obowiązujący w momencie składania zamówienia, chyba że stosownie do przepisów prawa lub decyzji organów władzy rządowej będziemy musieli wprowadzić zmiany we wspomnianym Regulaminie (w takim przypadku możliwe zmiany będą miały też wpływ na zamówienia, które zostały złożone wcześniej). Wyłączenie to obowiązuje również w sytuacji, gdy powiadomimy Cię o zmianie Regulaminu zakupów, zanim wyślemy do Ciebie potwierdzenie odbioru (w takim wypadku przysługuje nam prawo, by uznać, że zmiany w Regulaminie zostały zaakceptowane, o ile nie zaprzeczysz temu w ciągu siedmiu dni roboczych, licząc od przyjęcia przez Ciebie materaca lub innych produktów z naszej strony). Przysługuje nam prawo do poprawy i zmiany niniejszego Regulaminu w dowolnym czasie.

Roszczenia sporne

  1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy właścicielem sklepu na stronie www.lgmp.pl, a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy właścicielem sklepu na stronie www.lgmp.pl, a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Izabela Jagosz TSC.
  3. W przypadku, gdy będziesz chciał się wdać w spór z właścicielem sklepu na stronie www.lgmp.pl, w związku z obsługą reklamacji towaru masz również możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

Przewiń do góry